Tuesday 3 May 2011

اسپاگتی بولوگنس

همونطور که قبلا گفته بودم این روزها کار من خیلی زیاده طوری که من شبها تا در وقت کار میکنم. وقتی میام خونه از گرسنگی دست و پاهام می لرزه و مجبورم غذا درست کنم. ولی به خدا قول میدم زیاد نمیخورم این وقت شب. 
به هر حال امشب دوباره اسپاگتی با سوس گوشت ( یا بولوگنس) درست کردم که راحت باشه. 
اینجا توی اروپا اسپاگتی رو دم نمیکنن به همین جهت سریعتر آماده میشه. 


مواد لازم
گوشت چرخ کرده نیم کیلو
هویج ۲ عدد
پیاز یک عدد
 Bacon ۱۰۰ گرم  
سیر ۲ حبه
گوجه خورد شده ۸۰۰ گرم 
اسپاگتی ۶۰۰ گرم


طرز تهیه 
پیاز و سیر و هویج را خورد کنید و باهم سرخ کنید

Bacon رو با پیاز مخلوط کنید و باز هم کمی سرخ کنید

حالا گوشت رو به مواد اضافه کرده و سرخ کنید
بعد از اینکه گوشت رنگ پختگی گرفت گوجه رو به گوشت و پیاز اضافه کرده

نمک و فلفل میزنیم (من کمی آویشن و ریحان خشک هم به گوشت اضافه کردم) و با حرارت ملایم به مدت نیم ساعت میپزیم

اسپاگتی رو توی آب که با ۲ قاشق نمک مخلوط کردیم و  در حال جوش هست ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه میپزیم

من اسپاگتی رو خورد نمیکنم چون که دوست ندارم که خورد باشه (یاد کارتون والت دیسنی افتادم که دو تا سگ ها اسپاگتی میخوردن) 

این هم نتیجه کار

نوش جان
خیاط باشی 






2 comments:

  1. salam
    bazam dametoon garm ke be in hame gorosnegi in aksaye ghashango endakhtin, be in migan eshghe be ashpazi, dastetoon dard nakone

    ReplyDelete
  2. mamnon az shoma khanom gol.. be paye karhaye shoma ke nemirse :)

    ReplyDelete