Wednesday 21 September 2011

ماهی آزاد

ماهی، یکی از مفید ترین غذاهای موجود. من عاشق همه نوع غذاهای دریایی هستم.
این دفعه فکر کردم ماهی آزاد که اینجا واقعا زیاده درست کنم 
حتما سعی کنید هفته ای یک بار هم شده ماهی بخورید

این هم از کار امشب  من 

مواد لازم:  
ماهی آزاد ۴۰۰ گرم
اسفناج نیم کیلو
پنیر ۱۵۰ گرم 
ماست ۱۵۰ گرم 
نمک و فلفل و ادویه و لیمو 
طرز تهیه:
اسفناج رو چند دقیقه توی آب جوش بریزید تا کمی بپزه
   
و کف ظرف پهنش کنید

حالا ماهی رو نمک و فلفل بزنید و روی اسفناج قرار بدین 
پنیر رو با چنگال خورد کنید و با ماست قاطی کنید
تا کاملا روی ماهی رو بگیره 
و داخل فر قرار داده و به مدت ۲۰ دقیقه با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد بپزید
  ماهی آماده شد 
با یک قاچ لیمو و سیب زمینی آبپز چه حالی میده 
نوش جان
خیاط باشی 

3 comments:

  1. خسته نباشید و دستتون هم درد نکنه....... یه سوال داشتم و اون اینکه چه نوع پنیری استفاده کردید و همینطور ماستتون پر چربی‌ و یا کم چربی‌ استفاده کردید.مرسی‌

    ReplyDelete
  2. Bahar jag, panire Feta estefade kardam, mast ham mast turki 10%. movafagh bashi

    ReplyDelete
  3. واقعا خوشمزه بود با ترس و لرز درس کردم ولی واقعا خوشمزه بود مرسی

    ReplyDelete