Tuesday 26 April 2011

کوکو سیب زمینی

 حالا خودمونیم ها گاهی موقع ها اگه بشینیم فکر کنیم میبینیم بابا چه غذاهای ساده و خوشمزه و بی درد سری میشه درست کرد که خیلی هم به سرعت آماده میشه 
مثل کوکو سیب زمینی که تقریبا با پول یک بسته آدامس میشه شکم ۴ نفر رو سیر کرد.
من فکر میکنم همه میدونن که این غذا بیشتر از سیب زمینی و تخم مرغ چیزه دیگه ای نمیخواد حالا اگه شما بخاید میتونین خیلی چیزهای دیگه هم بهش اضافه کنید.
من اینجا از ۶ عدد سیب زمینی، ۴ عدد تخم مرغ، یک پیاز کوچک، یک حبه سیر و نمک و فلفل استفاده کردم.
به این روش که اول سیب زمینی هارو پختم و انها رو له کردم و با پیاز رنده شده و سیر و تخم مرغ و نمک و فلفل مخلوط کردم و توی ماهی تابه سرخ کردم 
این هم نتیجه کار.
  

3 comments:

  1. khaste nabashid ba in kare ziyadetoon, havas kardam beram dorost konam hamin alan akhe daram az gorosnegi talaf misham hichi ham nadarim.

    ReplyDelete