Tuesday 8 November 2011

سمفونی ماهی و میگو

این هم از ناهار امروز من.   
امروز ظهر مونده بودم چی بخورم. دوستان پیشنهادهای بسیاری دادند ولی وقت زیادی نداشتم.

امدم خونه دیدم ماهی توی یخچال دارم، میگو هم داشتم.
خیلی سریع دست به کار شدم و ماهی رو نیم ساعته پختم 
راستش خودم هم از کار خودم راضی شدم ؛-)
ولی متاسفانه وقت عکس گرفتن نبود و در نتیجه فقط از نتیجه کار عکس گرفتم 
ولی قول میدم در اولین فرصت دوباره درست کنم و مرحله به مرحله عکس بگیرم 
اینجا توضیحش رو مینویسم 
 ۴ تا سیب زمینی رو گذاشتم آب پز بشه 
ماهی رو (که اینجا از دو نوع مختلف استفاده کردم) نمک و فلفل زده و با کمی روغن توی ظرف مخصوص فر گذاشتم و با حرارت ۲۰۰ درجه به مدت ۲۰ دقیقه توی فر پختم 
من همیشه بنشن و انواع مختلف سبزیجات توی یخچال دارم در نتیجه کارم سریعتر انجام میشه 
با آب ماهی که توی ظرف فر جمع شد یک سوس سفید (که قبلا طرز تهیه اش رو نوشتم) درست کردم 
میگوهارو هم توی آبجوش انداخته با کمی نمک یه کوچولو پختم
سیب زمینی ها رو که خوب پخته شده بود با کمی شیر و کره له کردم   
حالا غذا آماده شد و توی بشقاب چیدم 
سیب زمین ها زیر، ماهی کنارش، کمی سبزیجات و بنشن رویش و میگو هم روی همه .
 جای همگی خالی

نوش جان 
خیاط باشی 
    

No comments:

Post a Comment