Saturday 26 February 2011

بيسكويت كورن فلكس

بیشترین خاطرخواه های این بیسکویت ها بچهها و نو جوونها هستن
یعنی همیشه به محض اینکه این بیسکویتها روی میز میاد با یک چشم به هم زدن غیبشون میزنه 
طریقه درست کردنش هم بسیار راحته ، میگین نه خودتون امتحان کنین 
در ضمن من از حالا سعی میکنم اندازهارو به گرم بنویسم، متاسفانه اندازه پیمانه رو نمیدونم


مواد لازم
كره ١٠٠ گرم
شكر ٧٥ گرم
شيره (سيروپ) ٤ قاشق غ
پودر كاكاعو ٢ قاشق غ 
پودر وانيل ١ قاشق چ 
كورن فلكس ٦٠ گرم


طرز تهيه
كره را با حرارت كم در قابلمه و روى اجاق قرار دهيد
شكر، سيروپ، كاكاعو و وانيل را به ان اضافه كرده و کاملا هم بزنید.


 حالا قابلمه رو از روى اجاق برداريد


كورن فلكس را درون مواد ريخته و با احتياط مخلوط ميكنيد

 
مواد را در كاغذ شيرينى ريخته و در يخچال يا فريزر بگذاريد

 
نوش جان
خياط باشى 

7 comments:

  1. به به...منم بچه ام خب..فقط در ابعاد کمی بزرگنر!!

    ReplyDelete
  2. من syrup شکلاتی و توت فرنگی رو آماده دیدم..منظورتون همونه یا شیره ایه که خودتون آماده می کنین؟
    ببخشید اینقدر سوال می کنم

    ReplyDelete
  3. هانیه عزیز، شیره شکر، اینجا توی سوئد شیره شکر رو که واسه نانوایی مصرف میشه توی فروشگاه‌ها میفروشن، اکثر اوقات این شیره نزدیک قند و شکر جا سازی شده توی فروشگاه ها. در ضمن من خوشحال میشم وقتی‌ کسی‌ سوال می‌کنه :-)

    ReplyDelete
  4. mamnoon, hads zadam, man ino dirooz dorost kardam, sade o khoshmaze bood, ama inja az oon shire amade nist,, man shekari ke tooye meghdar dadin ro ba ab shire dorost kardam o baghiye mesle dastooretoon!! kheili khoshmaze bood, merc

    ReplyDelete
  5. 1 soale dige: oon shire ba in shekari ke dadin, kheili shirin nemikone shirini ro? chin oon shire ro nemidoonam chejooriye miporsam!

    ReplyDelete
  6. دوباره سلام. شما كه ماشالا پر از خلاقيت هستى. ولى خانم گل اين
    شيره باعث ميشه كه بيسكويت ها زياد ترد نشه و مقدار كمى كش بياد
    و چسبندگيش بيشتر بشه. اگر شيره رو ندارين مقدار شكر رو
    ١،٥ برابر كن و با يك قاشق غذا خورى روى اجاق حل كن
    نوش جونت خانم گل

    ReplyDelete
  7. ممنونم....چه جالب ... من 100 گرم شکر رو استفاده کردم.. اگه به وبلاگم سری بزنین و اشکالم رو بگیرین خوشحال میشم

    ReplyDelete